Friday, November 30, 2012

30.november

No tere kallid blogikad. Täiesti ausalt ütlen välja. et pole viitsimist ja jaksu siia bloggerisse kirjutada. Vahepeal on möödunud paar mõnusat kuud.Ja kui nüüd järele mõelda on need minu elu kõige rajumad kuud olnud. Ma olen palju inimesi tundma õppinud ja koos nendega mõnusalt aega veetnud. Praegu aga vaatan aknast välja ja vaatan et see aasta hakkab ka varsti lõppema. Ainult kuu ongi järgi jäänud. Vahepeal käisime Marjuga linnas, Sai pidu pandud ja möll. kuid sellest palju ei viisti rääkida. kes teab, see teab.
Hinded olen püüdnud ka enam-vähem korras hoida. Kuid ikka lipsab aegajalt sinna mõni null või 1 sisse, kui olen püüdnud need kiirelt likvideerida.Vahepeal sai rallyl käidud, rally oli vinge ning sain paljude inimestega tuttavaks kellega siiani suhtlen. Kuid minu elust on ka inimesi lahkunud..jäädavalt.
Vahepeal käisime klassiga Tartus.Suht vinge oli..vnoh, poolreisi magasime maha, sest ma igavene unimüts magasin terve reis :D Kuid jääaja keskus oli tore ja rahvas oli ka suht vinge


Nüüd aga soovin teile ägedat talve algust :)

No comments:

Post a Comment