Saturday, December 15, 2012

Minevik on selleks et sellest õppida, mitte selles püherdada..


Kõik on vahepeal nii palju muutunud, koolis olen ka asjad korda saanud aga nüüd vaja veel kaks päeva pingutada enne kui jälle Rootsi lähen. Viimasel ajal on tervis suhteliselt palju alt vedanud ja polegi olnud väga palju aega korralikult koolis käia. Eile käisid Janeli ja Marju meil, oeh nalja sai..Janeli naeris mul lapsed ka ülesse -.- Janeli käis meil korra söömas ja siis liikuski juba edasi. Marju jäi meile.Käisime öösel väljas, möllasime ringi, sõime mitu kilo mandariine ja tegime öösel süüa. Panime terves toas küünlad pölema ja veetsime kvalieetaega. Mul on nii kahju et ei saa jõulude ajal Eestis olla, samas hea, et uuel aastal Saares olen. Kuskil kella 3 paiku läksime tuttu ja hommikul viis paps Marju koju, Ma ei taha teada mitu korda nad kinni jäid :P '
Aga ilusat jõulumeeleoluist kuulõppu :)

No comments:

Post a Comment