Saturday, August 11, 2012

“Just keep moving forward and don't give a shit about what anybody thinks. Do what you have to do, for you.”

hei, hei!

Pole viitsinud jälle kirjutada, aga kuna siin tööl pole midagi targemat ka teha siis mõtlesin, et jagan veidi oma muljeid ja tegevusi.
Midagi väga põnevat polegi korda saatnud, veidi õhtuti väljas käinud.Käisime poiste ja Gedreniga sadamas vaatamas kuidas jesper purjetab jne. Kokku on vast kolm õhtut ringi möllatud. Reedel käisin Gedreni juures, ning pärast seda tulid Romet, Ermo ja seiksed kõik meie maja juurde et me välja tuleks. Ok, väljas käidud.Pargi tänava käng peetud ja vsjo koju. Kodus sain muidugi õiendada, et liiga hilja jõudsin :D Aaga, mis tehtud, see tehtud. Ja ma ei hakanud ka emale seletama miks ma hiljaks jäin...
Eile olin tööl. Olin tööl ära ja õhtuks käisin korra jooksmas ülepikaaja.Empsile tulid ka mingid külalised kellega ta poolööd väljas istus. Mina muidugi samalajal sõin kõik hallitusjuustu viinamarjadega ära :)
Täna olen samuti tööl, ning ei teagi kas see ilm õhtuks paremaks läheb, kuid kui läheb siis sõidame õhtul Meie mehe kontserdile.Kuigi praegu on ilm küll väga kahtlane.Ilusat suvejätku!


Saate minu postitusi twitterist ka vaadata siit! 

No comments:

Post a Comment