Wednesday, May 30, 2012

30. mai

Hei hei !





Eilne päev läks üsnagi pööraselt.Hommik algas siis 4 tundi matemaatiga ja pärast seda läksime ujuma. Vees olles tundsin, et suvi on tõepoolest käes, sest vesi on juba nii nii soe ja ilmad on ka nii ilusaks läinud.Pärast ujumist tulin ühikasse ning hiljem kuskil 18 paiku jõudsin ka koju. kodus üritasin meeleheitlikult veel õppida ja õhtul käisin veel mereääres, et omi mõtteid mõelda ja et ma sellest pabinast ka üle saaksin. Hommikul ärkasin kuskil kell 6, sest närvid olid nii läbi. Panin end riidesse, võtsin poest suure tahvli shokolaadi ja pudeli vett ning suubusin klassi. Oi kui närvis ma olin. Küsisin tubli 7 korda ühte valemit üle, sest mitte midagi ei jäänud meelde. Ja nii ma seal klassis siis istusin, Olin üks viimaste seas kes klassist lahkus. Pärast käisime Ingelaga jalutamas. Oi, päris põnevaid uudiseid sai teada :) Nüüd olen kodus. Õhtul lähen välja ja praeguseks jään oma hinnet ootama :) 

No comments:

Post a Comment