Thursday, May 31, 2012

31.mai





Kohutav kui  kiirelt aeg liigub, juba jälle on phm suvi käes. Aeg mida me kõik nii ammu oodanud oleme. Nüüdseks on jäänud vaid üks eksam, ning praeguse arvestusega peaksin ma selle eksami läbi saama. Matemaatikaga läks mul paremini kui arvasin, sest ma ei uskunud, et ma niigi palju oskasin teha.
Eile õhtul käisime Marjuga väikest viisi tähistamas, et  me mõlemad esimese laksuga eksami läbi saime.
Hellasin  talle ja saime kokku, käisime poes ja siis kõndisime juba Illikule. Tuul oli nii soe, kahju oli et ujukaid kaasa ei võtnud, kui kuna me kaks hullu ei saanud ju ujumata jätta :P
Kusil kella 20 paiku jõudsin koju, õppisin nats ja siis sisustasin oma aja valju  ja hea muusikaga. ( Loodan, et naabrid said magada).
Ahjaa..Kuna ma päev enne mateeksamit, tegin endaga kihlveo, et augustan nats oma kõrva, siis tegin ühe augu endale ise juurde. Loodan, et emps väga ei röögata siis :D
Hommikul ärkasin kuskil kell 7, koristasin nats, sest maja oli nagu seapesa. Ja kuskil kell 8.30 suubusingi kooli, Koolis oli 4 vene keele konsultatsiooni, ja pärast tulin ka kohe koju. Kodus hakkan ilmselt meeletult õppima  ja nats vajab veel maja koristamist. Aga hoidke mulle siis pöialt !

No comments:

Post a Comment