Saturday, May 26, 2012

26. mai

Tere kallid blogilugejad!
Ma pole tõesti jõudnud  kirjutada, sest käes on peaaegu suvi ja nagu te isegi teate siis aeg liigub linnulennul.Vahepeal käisime rahvatantsuga Lätis, kus oli ilgelt tore, sest meie seltskond on lihtsalt nii nii äge! Super! Kõik see bussisõit ja kõik see mis sellega kaasas käis, oeh tahaks isegi tagasi.
Vahepeal oli siis tutinädal üheksandikel ning reedel oli ka pritsimine. Nooh ütleme nii, et hommik algas juba mõnusa veepommiga ( siin kohal tänan Ermot). Eile korraldasime ka neile lõpuaktuse, mis kukkus päris hästi välja. Ja Kerttu laulis ka nii nii hästi, et kohe pisar tuli silma :). Kui lõpuks sellest veemöllust koju jõudsin, tegin omale süüa ja hakkasin järgmise nädala eksamiteks õppima, sest ütleme nii, et matemaatika ja vene keel ei ole kunagi mu sõbrad olnud, kuid nüüd pean nendega ikkagi sõbrunema, sest ma tahaks ikka ühekorraga nende eksamitega läbi saada. Täna ärkasin ma tühjuses. Maja oli täiesti tühi  ning tuli välja et mu kallid vanemad oli lapsed kaasa võtnud ning linna põrutanud. Aga sellepoolest on see hea, et saan ilma laste kisata õppida...









Ilusat suve algust teile ja olge tublid!!

No comments:

Post a Comment