Tuesday, May 1, 2012

1.Mai

Hei hei :) Ma pole tõepoolest sada aastat kirjutanud, sest pole aega olnud ja see kevad on alanud nii möllu rohkelt.
Räägingi siis mis vahepeal teinud olen...hetkel olen Marju juures ja joome kohvi. Ühesõnaga eile päev algas juba super hästi..Esiteks ei maganud ma sisse nagu mul tavaliselt kombeks on ja teiseks oli mul hommikul ka midagi külmkappist ka kohe haarata :)
Koolis oli nii hea olla, sest teatud asjad tegid mind nii õnnelikuks..Pärast kooli hüppasin kodust läbi võtsin kingitused ja läksin Gedreni sünnipäevale koos Jaanaga, pärast kokku saamist läksime Sonekasse sööma..Huhh..süüa sai palju ja naerda sai ka palju :D Pärast söömist puhkasime ja logelesime niisama mõnusalt päikse käes. Hiljem läksime tünni ujuma ja sõime grilli ja jõime shampust. Kuskil kella 19 paiku hakkasime Audla poole liikuma, kus toimus meil Marjuga väike sünnipäeva tähistamine..hihii..kõhulihased on siiamaani haiged :) Õhtul käisime väljas, ja õhtul lõppes pääris põnevalt :D HAHA irw.

Täna ärkasime kuskil kella 10-nest..nüüd sain korra netti ja joomekohvi ja eks vaatab mis päev päev toob, ja õhtul kuskil 20 sõidan  koju...niiet olge paid ja nautige kevadet :)( ja ei saa ka mainimata jätta, et minu sünnipäevani on jäänud 12 päeva ) :)

No comments:

Post a Comment