Thursday, July 26, 2012

26 juuli

Heips kallid Blogilugejad.
Suvi on möödunud linnulennul, ning tegemisi on üülimalt palju olnud. Siiamaani on olnud see üks kõige pöörasemaid ja vingemaid suve mis mul olnud on. Ausalt öeldes ei teagi kust kohe alustada, sest vahepeal on toimunud nii palju.
Alustame siis äkki jaanipäevast ? Jaanipäev toimus üsna pööraselt. Otsustasin veeta sellepäeva koos Marjuga ning seekord Laimjalas. Õhtu läks üsna mölluks kui nii öelda saab ning sain niimõnegi huvitava inimesega tuttavaks.
Suuremosa olen olnud ka emal tööjuures abiks, sest suvel on nii äge infopunktis töötada, ning samas jookseb ka samalajal ka taskuraha.
Vahepeal olen suhtpalju Audlas olnud, ning jalgratast on ka see suvi väga palju retsitud.
Kuna ma olen üsna hullumeelne ja kreiside ideedega inimene siis otsustasime me Marjuga öösel kell kolm Valjalga sõita.Ütleks, et see oli üks hullumeelsemaid rattasõite mu elus. Hakkasime siis Orissaarest liikuma, panime asjad kotti ja Voilaa! Sõit võis alata! Otsustasime igas suuremas bussipeatuses väikse pausi teha. Kuid juba teises peatuses tabas meid meeletu paduvihm, ning tänu sellele olime me ka solkmärjad. Kui vihm mitme tunnipärast läbi sai, otsustasime Audlasse sõita, ning juba kell 05.00 olime Marju kodu juures. Äratasime Marju ema ning pärast seda saimegi tuppa sisse. Toas vahetasime riided jõime tassikese kohvi ning sõitsime edasi. Pooltühjad rattakummid said kõvasti tampi kuid järgmise peatuse tegime juba Metsamaja juures. Oeh, oi seda nalja ja naeru. Kuskil Veeriku kandis hakkasid lihased valutama, sest kruusateed kattis ka täielik muda. Kui edasi sõitsime jõudsime juba Valjalga. Ostsime nats asju  ja möllasime nats ringi. Kuid siis helistasid mu vanemad et hakkavad linnast liikuma. Oi kurat kuidas me tagasi kihutasime :D Kui orissaares olime koristasime käbe maja ära. Ning siis teatasid vanemad et nad hakkavad alles nüüd tulema :D Huuh! Ei nalja sai!
 Pärast seda olen päris palju väljas käinud ja uusi tutvusi saanud. Aga see ongi kõik ju suvi!












Ilusat suve teile ;)

No comments:

Post a Comment