Saturday, March 3, 2012

Inimesed naeravad erinevates keeltes täpselt samamoodi...




Hei...
Istun parasjagu oma toas, väljast tulevad esimesed päiksekiired minu tuppa, mul on käes soe tass teed ja seljas on minu hiirekarva värvi hommikumantel...imeline hommik eks? Tegelikult on lause hirmus kuidas see aeg jookseb..koolivaheajani on jäänud veel mõningad päevad ja siis on see üks raskemaid ja keerukamaid veerandeid läbi. Pean veel mõningad hinded paremaks tegema...aga ma jõuan ja suudan ja tahan seda.Eile otsustasime emaga, et teeme midagi magusat süüa, sest pole ammu midagi küpsetanud ja ahjust seal kööginurgas hakkas ka kahju..Tegime mooniseemnekeeksi...Algul arvasin, et kas emps tahab jälle midagi improviseerida ja sellega jälle ebaõnnestuda...või, on tal tõsine kavatsus midagi maitsvat ja hästi küpsenud toitu teha..Ootasime ja ootasime, et millal siis keeks valmis saab...ja ma ütleks, et see tuli super hea! Külma piimaga oli see laupäevaõhtu täielik nauding.Vahepeal kirjutasin vaikselt laulusõnu, sest talveks on vaja plaat valmis saada...ja ilmselt pean vääga palju oma ajast stuudios veetma...Aga teile soovin ma edu, ning jaksu ning naudingut kevade esimestest märkidest.. :)
Kalli

No comments:

Post a Comment