Saturday, March 17, 2012

17.märts




hei !
Ma pole tõeliselt kaua kirjutanud..aga ausalt öeldes ei ole mul absoluutselt olnud aega ja suutmist oma blogimiseda tegeleda.
Mis ma siis vahepeal teinud olen ?? Aeg on lihtsalt nii kiirelt lennanud...
Vahepeal käisid mul vanemad Tallinnas ja siis olin lastega kodus..vahepeal käis marju ja jaana meil külas...Lihtsalt super inimesed...Nendega koos olles tunnen aina rohkem, et nad on minu inimesed ja tunnen igakorraga kui väga ma neid oma sõpradena armastan...
Vahepeal käisin ka Muhus..Bändiproov läks mul üsna hästi ning koju tulek oli ka paras komöödia, sest jäin paarist bussist maha..Sest ma igavene lobamokk suutsin Elari ja Alariga lobisema jääda ;)
Aga poisid saatsid mind ilusasti bussile ja kodus ootas mind soe tuba ja kõik oli mõnus..
Nüüd on aga vaheaeg ja ma pühendun täielikult puhkusele ja naudin oma vabu hetki :)
Arvatavasti käin hästi palju stuudios ja salvestan laule ;)
kallipai

No comments:

Post a Comment